måndag 20 oktober 2008

....

Måste väl kanske uppdatera lite.. har fått lite klagomål.

Jadu vad har hänt sen sist.??
* Jag har "börjat" jobba igen efter 3 veckors "ledighet".
Så idag har linda varit på dagis hela dagen, men det hade ju gått så himla bra så..=) Hon sköter sig bra när vi lämnar bort henne, annars brukar hon va väldigt gnällig nu på sista tiden.

* Vi har varit i Ullared och handlat en massa saker. Vinterkläder till Linda, en overall i st 74 och en i 80.. Ett fodrat regnställ i st74/80 som var hur stort som helst, så den får hon ha i vår, hon är en liten tjej. Det enda som inte fanns där var strumpbyxor=/ Jimmy och jag köpte även varsitt par kängor på en av skoaffärerna utanför gekås.. halva priset på de vi har tittat på innan och minst lika snygga och sköna.

* Vi har varit och shoppat lite i Linköping, vinterskor till Linda.. kan va likadana som kusinen varit och köpt, rödsvarta=) fanns många fina stövlar där...

* Linda och jag har varit och fikat med en massa barn och deras mammor hemma och malin och filippa.. Fick glass och fruktsallad, LInda som är fruktoman åt massa frukt.

* Jag har varit på AF och skrivit in mig, så jag kan stämpla de veckor jag inte kommer jobba något.

* Förra helgen var vi på FEST.. Lifvens spelade för oss här i rumskulla, hur kul som helst. Malin va barnvakt åt linda och som vanligt sov båda två när vi kom hem. Samma dag var vi på marken i v-by fanns inte så mycket att handla men lite blev det allt=)

* Har inhandlat de flesta julklapparna för i år.. bara ett fåtal kvar. Inte för att vi ska köpa till så många. men men..

* Det har varit kalas för lindas kusiner,, tvillingarna ellen och gry. de fyllde 1 år den 4 oktober.. de som läste vimmerbytidningen den dagen kan inte ha missat bilderna på dom.

1 kommentar:

Anonym sa...

det var många som missade dom i tidningen kan jag säga. :)