måndag 26 januari 2009

feber och ont i halsen..

inte så konstigt att jag var seg igår när jag skrev inlägget.. en halvtimme senare låg jag däckad och reste mig knappt på hela dagen.. hade nästan 39 grader i feber och jätteont i halsen. gick och la mig i sängen vid 20 när jimmy kom hem från innebandyn och kunde ta över linda..

linda hade ju också feber och ar gnällig hela kvälle och natten...så varken jimmy eller jag fick knappt nån sömn. som tur var var jag nästan helt feberfri under natten, annars hade jag inte orkat med henne. tyvärr fick jag tillbaka febern nån gång under natten/morgonen för när jag vaknade frös jag och skakade som bara den trots att jag var helt genomsvett....

så idag har jimmy varit hemma så nån av oss kunde ta hand om linda.. hon har varit gnällig i stort sett hela dagen men börjar piggna till nu. ingen feber längre iaf..

Inga kommentarer: