torsdag 27 augusti 2009

byta..

mycket som byts nu för tiden här.. började med att dagistider har ändrats. sen har jag fått byta kläderna jag köpte förra fredagen. ett linne som jag tog fel storlek på, men upptäckte inte det förrän jag var hemma. och sen jeansen som jag köpte. upptäckte att sömmen hade lossnat mellan benen.

och sist men inte minst måste vi nog byta ut lindas säng. hon vill inte sova i spjälsängen längre. 3 kvällar i rad nu har vi fått lägga henne i vår säng och sen har nån av oss lagt oss jämte. så somnar hon på bara några minuter. annars brukar det vara skrik och bråk om att hon inte vill sova. sen när vi ska sova får vi lyfta in henne i spjälsängen och nån gång tidigt på morgonen, allt från 3 till 7 så skriker hon på mig och vill lägga sig mellan oss.

Inga kommentarer: