torsdag 11 september 2008

1-årskontroll

Idag var det dags för ettårskontrollen för linda. Hon hade växt hela 4 cm, så nu är hon 73 cm lång, och väger nu 7,9.. hon har alltså inte kommit över 8 kilo än.. En liten tjej.

Var och fikade på epok med syrran, syrran och hennes ungar (lindas kusiner)...
gott som vanligt.. träffade en gammal klasskompis där som nyligen fick barn, hon var hemma i stan och hälsade på. jätteliten bäbis. kan inte fatta att linda en gång var så liten.

va även hos optikern på kontroll har tydligen inte ändrat på synen de senaste 3 åren iaf.. bra det.. ser ju knappt nåt utan linserna. funderar även på att köpa ett par nya glasögon, men det är ju så dyrt. måste klippa mig också.. har beställt en tid men efter jag gått därifrån kom jag på att jag inte hade nån barnvakt till linda.=( i och med att jag ska jobba vid 17 så kan jag inte ta med mig linda in till stan och sen köra hem henne igen för att åka in till stan för att jobba.. blir väl en sisådär 5 mil i onödan.. får ta och beställa en annan tid istället.

Inga kommentarer: