måndag 8 september 2008

sjuk...

i lördags hade linda feber, men hon var inte gnällig eller så som tur är.
Vi var bjudna på middag hemma hos pillan och stefan och iochmed att linda sov mest hela tiden bestämde vi oss för att vi lika gärna kunde vara där som hemma.

jag kände även av lite förkylning och feber på lördagmorgonen, men jag åkte till jobbet och det blev lite bättre. på söndagen var vi trötta allihop. linda vägrade sova i sin säng, så hon och jag låg i vår säng och jimmy fick sova på soffan..
trodde det skulle blir så natten mellan söndag och måndag också..
Linda vaknade vid 22 och ville inte somna om i sin säng, i vår somna hon hur lätt som helst. men så fort vi försökte lägga över henne i spjälsängen vaknade hon och illskrek. Omkring 00 kunde jag till slut lägga över henne i sin egna säng.. så jimmy och jag kunde sova, han skulle ju upp vid 6..

idag var hon trött som bara den, vaknade inte fören 10:20 ungefär.. även jag sov så länge, idag mår nämligen inte jag så jättebra.. seg som bara den och genomförkyld=(
så dagen har jag tillbringat i soffan här hemma.. som tur är var linda ute ett litet tag med sin farmor..

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tråkigt att ni är sjuka. :( Ni skulle lagt Jimmy i spjälsängen istället =) hhahahahaha!