tisdag 30 september 2008

....

nu är inskolningsveckorna på dagis slut. gick hur bra som helst. så nu är linda på dagis mellan 8 och 11 de närmaste 3 veckorna, liten mjukstart=) sen börjar jag jobba för fullt igen. Iaf vissa veckor.

Igår var jag på arbetsförmedlingen och anmälde mig arbetslös, så jag kan få stämpla de här veckorna jag inte jobbar och sen de veckor jag bara jobbar ca 5 timmar.

Fick ett mess av karin igår där hon frågade om jag skulle med på vattenjympa, och sen ett av syrran där hon frågade om jag skulle med på friskis. Det blev vattenjympa i gullringen till slut. Jympan i stan började ju redan vid 5 och jimmy kommer inte hem fören straxt efter halv5, lite stressigt. Men vattenjympan känns idag. var jobbigare än jag kommer ihåg att det var. har jätteträningsvärk i magen efter alla "magplågor".

1 kommentar:

Anonym sa...

Har lite träningsvärk i magen jag med idag. Men visst är det kul med vattengympa. Så det får du följa med på fler gånger. Fast tyvärr var det kallt i vattnet.

Ha det Kram Kram