måndag 9 februari 2009

kalas...

igår var vi ett litet gäng som firade pernilla med en liten fest hemma hos dom=)
fick en jättegod tårta som en jobbarkompis till stefan hade bakat, hon är jätteduktig på att baka goda tårtor..
efter ett tag så åkte buzz fram, men det var lite för hög volym på pratet runt omring för att man skulle höra vad frågorna var, så istället åkte mikrofonerna fram och det blev singstar istället.
för första gången för min del, kan inte sjunga direkt så har inte "vågat" innan, men igår var jag tillräckligt full och volymen runt omkring var tillräckligt hög så ingen hörde vad jag sjöng..=) det var jättekul, kan förstå alla som har fastnat för singstar.. ska köpa mig ett par mickar om jag hittar några någorlunda billiga..får kolla i vetlanda imorn..
ska komma trådlösa har vi hört nånstans, vi hade tänkt och vänta tills dess med att köpa men tror inte jag kan vänta så länge, man vet ju aldrig när de kommer ut.
buzz har vi däremot köpt trådlösa, iochmed att det kommer bli för långt fram till tv;n från soffan sen när vi flyttar..

Inga kommentarer: