måndag 9 februari 2009

måndag..

dagen började med att linda och jag åkte till bellö och hälsade på hos jimmy på hans jobb, och hämtade upp pernilla..
sen bar det av till vetlanda för lite shopping, jag som inte hade några pengar egentligen var nog den som handlade mest.
hittad några tröjor och trosor på gina, nog den bästa affären just nu...
sen var vi förbi en sväng på hm och köpte lite finkläder till linda, jag hittade en snygg bh men som vanligt fanns den inte i min storlek...

ikväll har jag även varit och tränat för första gången sen juluppehållet. var jätteskönt och kul, hon har nämligen lagt om hela passet.. inte en enda övning som var samma och inte låtar heller. skönt att det är här i rumskulla också så man slipper åka nånstans.. tog cykeln bort och det var ju ett äventyr bara det, hal is under snö så man såg ju inte var isen var..

Inga kommentarer: