söndag 1 februari 2009

meandi..

I fredags blev det ingen afterworkmat för vår del, jimmy var ju sjuk så istället åt vi hemma och sen åkte linda och jag till södra vi och kollade på innebandy.. Krille spelade ju så monica, pelle, pillan och stefan kom ut också..
träffade även lindas namne och pratade lite, det är ju dom som köpte vårt wiispel..
och vi väntar fortfarande på vårt PS2 spel istället, har tyvärr inte kommit hem än.

På lördagen mådde jimmy mycket bättre så han och linda tog en liten sväng ute, medan jag somnade på soffan. kvällen tillbringade vi med BUZZ, pillan och stefan kom ut med pizza och deras ps2, madde och jonas hade visste lite problem med pannan hemma i huset så de kunde inte komma,..

idag söndag har linda och jag varit inne i stan hos emma och liam, på meandi-party.. finns så himla mycket fina kläder nu till våren, men tyvärr lite för dyrt för att jag ska kunna köpa allt jag vill ha till linda.
några kläder blev det allt ändå, en klänning till linda, en till mig och sen två hemliga plagg till linda eller kusinerna, beror på vad det är som kommer=)

Inga kommentarer: