torsdag 26 mars 2009

26 mars..

idag har linda och jag tillbringat dagen i Vimmerby.

dagen började med dusch och bad för linda, hon älskar verkligen att ligga i vattnet..
sen åkte vi in till syrran, hon skulle ha linda under tiden som jag var på AF.
jag passade även på att gå lite på stan under tiden hon var barnvakt, tvillingarna och linda sov ju ändå bort större delen av tiden jag var iväg..
vi fick lunch hos petra.. potatismos, grönpepparsås och köttfärslimpa..
sen åkte vi hem till mamma och pappa och min lillasyster. lekte lite och åt igen..
kvart över sex åkte vi därifrån ungefär.. min tredje syster skulle vara barnvakt till linda under tiden sara och jag gick till cubus.. var ju VIP-kväll där idag...
hittade en klänning som jag köpte till i sommar, och sen ett par mysbyxor.. hade nog kunnat köpa mer om jag bara hade haft pengar. hittade en liten mössa och pannband till linda också.. kan ju inte låta bli att köpa nåt till henne när man är och handlar.. hade nog köpt ett par skor till henne från intersport också om jag hade haft pengar till det.. får ta med jimmy så kanske han köper dom om linda kan ha dom vill säga..

Inga kommentarer: