fredag 6 mars 2009

börjat packa..

nu har jag börjat packa ner saker till flytten..
började med mina kläder, eller iaf de jag inte kommer använda fören i sommar.. så nu är det nästan tomt i min garderob och mina lådor.
efter det tog jag våra eller mina finvinglas. hade ju kvar alla kartonger till dom som tur är, vill ju inte att de glasen ska gå sönder direkt, har inte råd att köpa nya själv när de kostar typ 300kr styck..
så nu är det nästan helt tomt i vitrinskåpet också.

ska till ikea på söndag och köpa dörrar till det nya vitrinskåpet så nästa vecka kan jag börja fylla upp det med glasen istället. ska bli kul att kunna flytta lite saker.
men det känns som evigheter tills vi kan flytta allt, trots att det bara är 1-2 veckor (hoppas vi iaf)
det beror lite på när de ska göra i ordning badrummet, det är typ det enda som är kvar att göra innan vi kan flytta dit och lämna den här lägenheten helt och hållet..

Inga kommentarer: