tisdag 12 maj 2009

jobb..

igår var jag på ALV på arbetsintervju.. på eftermiddagen ringde de och sa att de gärna ville ha mig där i sommar. kul.. så på lördag börjar jag jobba. lite tråkigt är det väl att jobba på sommaren när man gått hemma i stort sett hela vintern,. men pengar behövs ju alltid..

ska jobba på campingen så det är lite bättre betalt än de jobb i parken som var lediga. har jobbat på campingen innan och trivdes rätt bra. så jag hoppas att jag ska trivas i sommar med.

ikväll ska jimmy och jag åka till eksjö och kolla på en bil. han har hittat en bmw på en bilfirma där som vi ska kolla på.. får se om det blir något köp. vi ska ju ha kvar passaten, men det kan vara bra att ha en extrabil när man bor som vi bor. speciellt när jag ska jobba i stan och jimmy måste köra till m-lund och bellö ibland..

3 kommentarer:

petra sa...

Grattis, va´kul. sång i morgon?

Anna sa...

nä.. linda ska till dagis och jag tvättar...

maria sa...

Men, va kul att du fått jobb, sen kan jag ju hålla med dej om att det kan va lite tråkigt att jobba på sommaren. Men, som sagt, pengar behövs ju alltid.