lördag 2 maj 2009

lite allt möjligt..

har hänt sen sist jag uppdaterade.. Vi hade som sagt fest i lördags för en vecka sen jättekul, blev ett helt gäng till slut. sjöng singstar och festade på, och linda var hemma här hela kvällen, var till och med hon som sa till när hon ville gå och lägga sig vid halv 8-8 och sen sov hon hela natten.=)

söndagen började lugnt med sovmorgon, lite bortskämda med det av linda.. sen fikade vi och åt upp mina sista bullar. åkte in till stan och åt pizza med pillan och stefan. gott med sånt dagen efter.

måndag och tisdag var linda på dagis. åkte in till stan på tisdagen för jag var tvungen att köpa en ny bh.. bågen på min vita stack rakt in i bröstet när jag tog på mig den..ajaj..

tisdag kväll upptäckte vi att linda hade feber, så det var bara att ringa till dagis och säga att hon inte kom dit resten av veckan..

onsdag blev lugn, linda hade 38,7 i feber hela dagen.. som tur är tycker hon om panodilen vi ger henne, hon blir nästan arg när hon inte får mer än en sked.

torsdag..valborg.. syrran fyllde år. linda hade fortfarande 38,5 i feber och i och med att det inte skulle vara nån brasa här i närheten så skippade vi det helt.. åkte och hyrde en film och kollade på istället. death race.. den var sådär tyckte jag..

fredag,, 1 maj.. vår förlovningsdag.. 3 år i år=) och linus 3-årsdag.. så dagen började med kalas inne i vimmerby hos linus.. kycklingsallad och tårta.. och en massa lek. när vi kom hem tog vi oss en liten cykeltur, var ju så varmt och skönt ute.. kvällen fortsatte med lite räkor, ost och vin..gott=)
Vi lär ju aldrig glömma när linus fyller år och hur gammal han är..

Inga kommentarer: