söndag 19 april 2009

besök...

idag har ett helt gäng med folk varit här.. mamma, pappa och mina systrar med barn och sen jimmys mamma och pappa.. men det fanns plats till alla och vi skulle kunna ha bjudit fler t.o.m..=) skönt när det är så stort att barnen kan leka utan att det blir trångt.

jag kunde bjuda på bullarna idag.så det lär nog bli fler ggr jag bakar det.. och så slog jag till och bakade en kladdkaka också, men jag fick gå in till grannen(karin) och låna lite kakao, för vår använde J upp igår när han blev sugen på "negerbollar"..

jut nu ligger linda och sover för fullt.. helt slut efter ha busat så dant med linus, skulle egentligen ha varit borta på Ören(fotbollsplanen) rumskulla har sin hemmapremiär idag nämligen.. men det blev lite ändrade planer eftersom linda inte har vaknat än..

2 kommentarer:

maria sa...

Men, vad fint ni har i nya huset :)

Anna sa...

tack tack.. är nöjda med resultatet än så länge=)