torsdag 23 april 2009

segt som bara den..

får fnatt på internet här nere i hålan som vi bor i.. tar typ 5-10 minuter att komma in på en helt vanligt sida.. så bilderna på huset får vänta lite till.. ni får hålla till godo med syrrans ..blogg så länge..

igår va linda och jag inne i stan på babysången. var länge sen vi va med, dagis brukar ju gå till idrottshallen på onsdagar så jag vill ju inte att linda missar det eftersom hon tycker det är så roligt..
efter det gick vi en liten sväng på stan, köpte mig en sommarklänning(svart), och ett par tights till linda. hade ju rabattkuponger på lindex som jag bara var tvungen att använda=) ska till linköping imorn och shoppa lite mer kläder.. linda har ju växt som bara den sista veckan känns det som. hon kan inte ha några av sina bodies längre.

så det blir att handla en hel del nya kläder både till henne och till mig.. och så ska vi köpa en trehjuling till henne. vi tyckte att det är bättre att vi puttar omkring henne på den än att hon ska sitta på krilles "lilla" cykel och nästan trilla av..

nähä nu ska jag väl bort till lägenheten och städa ur ugnen och kylskåpet lite. ska försöka bli färdiga med allt städande till helgen. ska bli skönt att inte behöva bry sig om den längre..

Inga kommentarer: