onsdag 15 april 2009

flyttat...

Nu har vi äntligen flyttat ut allt ur lägenheten.. man har mer saker än man tror, trots det har ju inte jag alla mina saker där ens.. det mesta ligger ju kvar hemma hos mamma och pappa. får nog bli så ett tag till, har ju inte allt för mycker förvaringsutrymmen här=( det är väl en sak som tyvärr är negativt, och så verkar det som 3G inte fungerar riktigt här nere i hålan=( så bilderna kommer inte komma upp på bloggen förrän vi är nån annanstans, har ju trådlöst internet och det är ju lite segt när inte 3G;n fungerar..

men men får väl se hur länge vi står ut med det..

vi triv jättebra i huset iaf, t.o.m katten har ställt in sig på att han bor här nu, han sov borta hos svärmor och svärfar första natten vi sov här, men enda sen han fick mat här så har han inte varit där en enda gång=) finns nog en hel del här att utforska för honom, har ju en skog som han inte varit i så mycket innan precis bakom huset.

idag ska jag försöka mig på att laga köttfärslimpa.. ni som känner mig väl vet att jag itne är så jätteduktig i köket, men jag börjar bli bättre. (som tur är) har nämligen börjat laga mer och mer mat. så jimmy inte behöver göra det också. han har nog haft nog med att göra när de renoverade här.. men det blev bra till slut=)

2 kommentarer:

petra sa...

Det var inte så dumt med köttfärslimpa alltså?

Anna sa...

nä det va rätt så gott. och jag lyckades faktiskt=)