tisdag 9 juni 2009

sova..

borde egentligen ligga i sängen och sova vid den här tiden, men vad ska man göra när man inte kan somna. Har till och från haft problem med att somna på nätterna, kvittar hur trött jag är ibland. Ska va glad att jag har en så snäll dotter som låter mig få några sovmornar en gång ibland. som idag tillexempel så vaknade hon vid halv 10 och sen låg vi i sängen och kollade på barnprogrammen en halvtimme(på den nya tv:n)=)

kan väl säga att jag är en nattuggla. kan va vaken hur länge som helst utan problem(oftast). men på morgonen kan det va lite svårare att få liv i mig. det är bara att fråga mina systrar de håller nog med.

J och jag har förresten bytt förlovningsringar. hans gick ju sönder i början av april och min hade blivit lite för liten. den här gången blev det silverringar, känns lite "onödigt" att ha guld när vi inte har några andra smycken i guld och till det priset som är på guldringar i jämförelse med silver. visst de är inte lika starka och tål lika mycket som guld, men de här tål mycket mer än de guldringar vi hade innan.

Inga kommentarer: