måndag 1 juni 2009

tvättstugan..

"vår" tvättstuga är nu så pass färdig att vi har kunnat tvätta.. skönt att ha tillgång till en tvättmaskin oftare än knappt en gång i veckan.. den är ju inte i vårt hus, men från ytterdörren är det väl 5 meter eller nåt och bara vi som använder än så länge..

igår var det mors dag. trodde inte jag skulle få något så beställde själv hem ett halsband med jimmys och lindas namn på. jättefint., men jag fick både blommor och ett presentkort på lindex. och mat när jag kom hem vid 9 på kvällen=)(men det brukar jag ju få).

linda och jag köpte vita rosor häromdagen, så nu har vi en vas full med dom och sen mörkröda rosor som jag fick på mors dag.. precis de blommor och färger jag tycker om. har redan nu bestämt att om jag gifter mig ska brudbuketten innehålla just vita och mörkröda rosor.

Inga kommentarer: