måndag 8 juni 2009

student+mer..

vad tiden går fort, känns inte som det var en vecka sedan jag skrev i bloggen men tydligen var det ju det.

har i stort sett jobbat varje dag, kväll. i fredags kunde jag som tur var byta till förmiddag eftersom Matilda hade bjudit oss på studentfest på kvällen. tyckte synd om studenterna i fredags när det var så dåligt väder. tror inte jag har varit på nån utspark innan som det regnat på..

i lördags började ju högsäsongen på alv, så vi jobbar nu mera till halv 11 på kvällarna. när jag kom hem satt det ett helt gäng med grabbar här hemma och festade till det lite. tror de var kvar här till 1 ungefär, för vi kom inte i säng förrän halv 2. och just den natten skulle självklart linda vakna vid 3-tiden, sån då la jag henne mellan oss och hon gosade in sig tätt intill och somnade om. Jag däremot kunde ju inte somna, och på söndagen skulle jag upp vid kvart över 6. hade bytt så jag jobbade förmiddag istället för eftermiddag.

idag har vi varit inne i stan och handlat lite.. klippte luggen också..
anledningen till att vi åkte in var för tv´n som jimmy hade beställt häromdagen var på hydro och kunde hämtas ut.

Inga kommentarer: